Projektový/á administrátor/ka
Místo výkonu: Praha, ČR
Typ vztahu: Poloviční úvazek
Nástup: 18. srpna
Výběrové řízení: Ano
Nadřízený: desk office (DO) / projektový manažer (PM) pro danou zemi
Organizační kontext:
Charita Česká republika je česká nezisková, nevládní organizace, která nabízí pomoc lidem v nouzi u nás i v zahraničí, provozuje širokou síť sociálních a zdravotních služeb. V České republice funguje jako sdružení více než 300 Charit. Poskytuje humanitární pomoc a zajišťuje rozvojovou spolupráci v řadě zemí světa a díky členství v Caritas Internationalis a Caritas Europa má partnery po celém světě.
Pozice Projektový administrátor (PA) je juniorní pracovní pozicí uzavíranou na dobu určitou v rámci Oddělení humanitární pomoci a rozvojové spolupráce (HPRS), které je součástí Sekretariátu CHČR se sídlem v Praze. Pro výkon této pozice není nutná předchozí zkušenost v oblasti humanitární pomoci nebo rozvojové spolupráce. Představuje ideální start pro ty zaměstnance, kteří mají zájem o budoucí kariéru v oblasti rozvojové spolupráce nebo humanitární pomoci. PA je podřízený projektovému manažerovi pro danou zemi nebo skupinu zemí. Pracovní náplň v rámci této pozice tvoří hlavně administrativa a správa finančních dokumentů.
Povinnosti
Správa finančních dokumentů a všeobecná administrativa (75 %)
- Tvorba datových tabulek výdajů
- Kontrola finančních zpráv a výdajových dokladů přijatých z misí
- Příprava finančních dokumentů dle instrukcí DO/PM
- Komunikace ohledně dat s protějšky v terénu
- Všeobecná administrativa dle instrukcí DO/PM
Programování (15 %)
- Úkoly přidělené nadřízeným dle současných potřeb
Strategický rozvoj (10 %)
- Příprava dat a pomoc při psaní projektových návrhů dohledem nadřízeného
Potřebná kvalifikace
Vzdělání – Současný student univerzity nebo titul z relevantního univerzitního oboru
Praxe – jakákoli praxe je výhodou, nicméně není požadována. Absolvování stáže nebo práce v dobrovolnické pozici jsou výhodou.
Kvalifikace
- Schopnost pracovat s finančními záznamy a účetními dokumenty
- Schopnost vykonávat základní administrativní/kancelářské práce
- Orientace na detaily / schopnost věnovat se detailům
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Motivace potřebná pro budoucí práci v oblasti humanitární pomoci a rozvojové spolupráce
- Výborná znalost programu Microsoft Excel a jeho funkcí
- Ztotožnění se s Etickým kodexem Charity ČR (pdf)
Závazek: ochota zavázat se k pracovnímu úvazku minimálně na jeden rok
Jazykové požadavky
- Čeština slovem i písmem (rodilý mluvčí)
- Angličtina slovem i písmem (plynule)
- Znalost ruštiny nebo francouzštiny výhodou
Nástup: 18. srpna 2014
Postup pro žadatele:
Do 11. srpna, 13:00 zašlete jednostránkový motivační dopis v angličtině, kterým potvrdíte, že splňujete všechny výše uvedené požadavky, plus krátký životopis nebo resumé na adresu uvedenou níže, a to před termínem pro odevzdání přihlášky. Vybraní kandidáti se musí osobně dostavit na pohovor do sídla Charity ČR v Praze během doby pro pohovory vymezené. Osobní pohovory se mohou konat 15. srpna 2014.
Životopis a motivační dopis zašlete na:
jobs@caritas.cz
Předmět: Project Administrator (PA3)
Označení životopisu a dopisu musí vypadat takto:
- Příjmení žadatele, jméno, Project Administrator (PA3) – CV
- Příjmení žadatele, jméno, Project Administrator (PA3) – motivační dopis
POZOR: Pouze správně označené žádosti budou přijaty k posouzení.
Pouze kandidáti, vybraní k postupu do dalšího kola, obdrží od zástupce Charity ČR odpověď.