Jako každou první středu v měsíci se i dne 5.března uskuteční další setkání lidí věnujících se marketingu a PR v neziskových organizacích, zájmových spolcích a neformálních skupinách s názvem NeMarketing. Tentokrát bude setkání věnováno krizové komunikaci. Zváni jsou všichni noví zájemci! Informace naleznete na profilu události na facebooku zde.
Když přijde krize, je už mnohdy pozdě. Ale kdo má v období „klidu“ čas věnovat se rizikům, která „můžou“ v komunikaci přijít? Březnový Nemarketing proto bude o krizové komunikaci, zda jí potřebujeme, kdo ji kdy prakticky využil, ale i jaké to je, když si musíte připravit argumenty ke střetu s agenturními profíky.O své zkušenosti se podělí:
Michaela Kreuterová (ADRA CZ)
Vít Masare (Auto*Mat)
Hana Jandová (UNICEF Česká republika)
Vratislav Vozník (Arnika)
Hlavním obsahem setkání je především společné sdílení zkušeností a vlastních poznatků.
—
Nemarketing je neformální prostor pro sdílení zkušeností v oblasti neziskového marketingu, PR a fundraisingu. Setkání Nemarketingu probíhají každou první středu v měsíci a jsou otevřena všem, kdo se v téhle oblasti pohybují a mají chuť sdílet zkušenosti.
Bankovní spojení číslo účtu: 181618095/0300 ČSOB; Anglická 20, 120 00 Praha 2
FoRS – České fórum pro rozvojovou spolupráci je platformou českých nevládních neziskových organizací (NNO) a dalších neziskových subjektů, které se zabývají humanitární pomocí, rozvojovou spoluprací, globálním vzděláváním a informováním o těchto tématech.
Organizace ve FoRS sdílejí společný zájem prosazovat vyšší relevanci a efektivnost české i mezinárodní zahraniční rozvojové spolupráce a zvyšovat její pozitivní dopady pro obyvatele rozvojových a transformujících se zemí.
Hlavním úkolem FoRS je zastupování společných zájmů členů a posilování spolupráce a vztahů mezi státními institucemi v ČR i EU a nevládními organizacemi na poli rozvojové spolupráce.