PROFESIONALIZACE FUNDRAISINGU
Začlenění práce fundraisera do chodu organizace a spolupráce týmu
Fundraising není sólo hra. I když má organizace schopného a znalého fundraisera, neznamená to, že se jí bude dařit. Úspěšná realizace fundraisingových kampaní a komunikace s dárci vyžaduje spolupráci ostatních členů týmu a vyladění systému řízení!
- Jakou pozici má mít fundraiser?
- Kdo a co má ve fundraisingu dělat?
- Jak nastavit systémy řízení a komunikace v organizaci?
- Jak propojit fundraising s PR a dalšími činnostmi organizace?
- A další dle potřeb účastníků (můžete je napsat lektorce i předem)!
Termín: 22.10. 2014 9,30 – 16,30
ZÁKLADY FUNDRAISINGU ANEB JAK NA FUNDRAISING
Zavedení profesionálního FR do organizace
Kurz je akreditován MPSV č. 2012/0501-VP
Kurz na seznámení s tématem fundraising pro začínající fundraisery.
Cílem kurzu je poskytnout účastníkům dostatek informací o tématu, aby byli schopni fundraising prakticky realizovat a co nejlépe využít jeho potenciál pro rozvoj své organizace.
- co je fundraising a co vám může přinést
- jak proces fundraisingu začlenit do chodu organizace
- jaké strategie a metody jsou pro vaši organizaci nejvhodnější
- co dělá fundraiser a jakou potřebuje podporu týmu
Termín: 22.10. 2014 9,30 – 16,30
ZÁKLADY FUNDRAISINGU – INDIVIDUÁLNÍ FUNDRAISING
kurz je akreditován MPSV č. 2012/0501-VP
Cílem kurzu je naučit účastníky najít a oslovit individuální dárce a poradit jak s nimi dál pracovat. Naučíte se volit vhodné metody pro různé skupiny dárců a motivovat je k tomu, aby dávali znovu.
Co víme o individuálních dárcích
- Metody individuálního fundraisingu a jejich účinnost
- Fundraisingové kampaně
- Pyramidy fundraisingu
- Využití sociálních sítí
Termín: 23.10. 2014 9,30 – 16,30
ON-LINE FUNDRAISING
Od platebních tlačítek, přes sociální sítě, e-mailová oslovení, crowd-funding, dárcovské portály až po video a virální fundraising.
Povíme si o nejnovějších trendech, ale značná významná část programu kurzu bude zaměřena na konkrétní kazuistiky on-line kampaní a jejich vyhodnocení. Je možné využít i příklady nebo chystané kampaně účastníků.
- Úvod do tématu – „co frčelo a co frčí“
- Jak to vypadá venku
- Jak to vypadá u nás
- Ukázky kampaní, vyhodnocení, závěry, inspirace: dárcovské portály, crowd-funding, video a virální fundraising, budování komunit, on-line movements atd.
Termín: 19.11. 2014 9,30 – 16,30
JAK KOMUNIKOVAT S FIRMAMI
Motivující osobní i písemná komunikace s potenciálním dárcem
Potíte se nad každýma mailem nebo dopisem dárci? Bojíte se mu zatelefonovat? Při schůzce nevíte kudy kam? Nevěříte, že máte svůj osobní šarm a styl?
Cílem kurzu je předat účastníkům potřebné dovednosti a sebevědomí k tomu, aby uměli úspěšně zaujmout a komunikovat s dárcem (písemně, telefonem i osobně).
Hostem kurzu bude bude plně k dispozici i paní Dáša Švédová – školitelka obchodních zástupců firem (http://www.dagmarsvedova.cz/)
Termín: 20.11. 2014 9,30 – 16,30
MAJOR DONORS A DAROVÁNÍ ZE ZÁVĚTI
Dlouhodobá práce a zapojování dárců do činnosti organizace, práce správních rad a poradních sborů, o čem mluvit s významnými dárci, stewardship, odkazy ze závěti a práce s nimi.
Povíme si o tom, jak postavit velkou kampaň, jak pracovat s velkými dárci, jak je vytipovat, jak s nimi komunikovat, jak je kultivovat a motivovat, a jak požádat. Povíme si o rolích správní rady a nejrůznější poradních sborů a komisí. Řekneme si o fundraisingu ze závětí u nás i ve světě.
- Major donors – fakta a český kontext
- Stewardship a dlouhodobá práce s významnými dárci
- Správní rady a poradní sbory
- Kampaně a oslovení velkých dárců
- Darování ze závěti – současnost a budoucnost
Termín: 9.12. 2014 9,30 – 16,30
BENEFIČNÍ AKCE
Jak to udělat aby stály málo a vydělaly víc?
Koncerty a divadelní představení, běh, plavání a další sporty, aukce, tomboly nebo večírky … Benefiční akce jsou kořením téměř každé fundraisingové strategie. Ne vždy však vydělávají peníze a mnohé se nakonec ukáží i jako prodělečné. Proč tomu tak je?
Cílem kurzu je naučit se nastavit vaši benefiční akci tak, aby přinesla to, co je od ní očekáváno (peníze, nové dárce, členy, propagaci apod.). Krok za krokem probereme plánování a přípravy, stanovení cílů a cílových skupin, výběr vhodné formy a hlavní úskalí realizace. Už nikdy nebudete muset zbytečně investovat čas a peníze do neúspěšné akce.
Termín: 10.12. 2014 9,30 – 16,30
CENA KURZŮ
1450 Kč včetně DPH
1250 Kč včetně DPH pro členy KPF a KZF
PŘIHLÁŠENÍ
Přihlášku pošlete
nejpozději týden před konáním kurzu. Každou přihlášku potvrzujeme, potvrzení o registraci posíláme e-mailem na adresu uvedenou v přihlášce. Vaše přihlášení na kurz se stává závazným v momentě potvrzení přijetí přihlášky!
Elektronickou přihlášku najdete zde nebo pište na team@fundraising.cz.